Popdrömmens countdown / Datum: 2010-12-25 Tid: 22:38:00 / Kategori: Övrigt

Universals Niklas Torsell driver bloggen Popdrömmen. Han listar sina personliga låtar under 2010 från plats 31 till 1. På plats 7 hittar vi Darin och Lovekiller.

"2010 har varit ett spännande år, inte minst för att jag började på Universal Music då. Men jag haft också fått möjligheten att jobba med så bra och duktiga artister. En av de jag jobbat mest och närmast med är Darin, där allt började hans Melodifestivalsresa. Han är en otroligt talangfull artist och väldigt väldigt rolig privat!

Jag var ju också med när videon till Lovekiller spelades in. Kolla in mina bilder här."

LÄNKAR
Popdrömmen - Countdown: 7. Darin - Lovekiller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN

AKTUELLT


TRANSLATE TO YOUR LANGUAGE


VÄLKOMMEN TILL DARINBLOGGEN
Det här är en supporter-blogg för artisten Darin Zanyar. Läs alla de senaste nyheterna här!

[email protected]

bloglovin RSS 2.0

FEM SENASTE INLÄGGEN

SÖK I DARINBLOGGEN

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR